کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات هیوا سنتر به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر از سوی کاربر است
.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای هیوا سنتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای هیوا سنتر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات هیوا سنتر اقدام نماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه هیوا سنتر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
فروشگاه هیوا سنتر متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه هیوا سنتر ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر محفوظ میدارد.
ثبت و پردازش سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
هیوا سنتر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت هیوا سنتر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. هیوا سنتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در هیوا سنتر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هیوا سنتر محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
هیوا سنتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای هیوا سنتر محفوظ است.
قیمتهای سایت بدون هزینه ارسال می باشد برای اطلاع از هزینه ارسال به لینک روش های ارسال مراجعه کنید.
پیگری سفارش
هیوا سنتر متعهد می شود پس تحویل مرسوله به شرکت حمل نقل کننده تا دو روز کاری کد رهگیری را به مشتری ارسال کند.
رهگیری سفارش برعهده مشتری می باشد.
خسارت در زمان حمل و نقل
هیوا سنتر همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
مشتری متعهد می شود تا 3 روز پس از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات خسارت دیده همراه جعبه در واتساپ به شماره 09059862601 به پشتیبان ما اطلاع دهد تا مسولین هیوا سنترزمان کافی برای شکایت به شرکت حمل و نقل و دریافت خسارت داشته باشد.
چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسعولتی متوجه هیوا سنتر نمی باشد.
عدم تحویل مرسوله توسط مشتری
در صورت عدم تحویل مرسوله ارسالی توسط مشتری از شرکت حمل نقل کننده به هر دلیلی هیچ مسئولیتی متوجه هیوا سنتر نمی باشد و در صورت بروز خسارت یا هزینه مانند هزینه حمل و نقل مشتری متعهد به جبران خسارت میباشد و پیگیری این نوع مرسوله ها به عهده مشتری می باشد.
دیرکرد در تحویل سفارش
درصورتی که 14 روز از زمان ارسال مرسوله گذشته باشد و مرسوله را دریافت نکرده باشید تا سه روز به همکاران ما در واتساب به شماره 09059862601 اطلاع دهید.
در صورتی که 3 روز از زمان مقرر بالا گذشته باشد و به همکاران ما اطلاع داده نشود هیچ مسئولیتی متوجه هیوا سنتر نمی باشد.
مرجوع محصول
در صورتی که محصول تاریخ گذشته، مغایرت با سفارش و یا دچار آسیب دیدگی شود فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر متعهد به جبران خسارت و یا مرجوع محصول می باشد.
البته ممکن است عکس محصول با خود محصول کمی تفاوت داشته باشد.
مشتری متعهد می شود تا 3 روز بعد از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات همراه جعبه در واتساپ به شماره 09059862601 به پشتیبان ما اطلاع دهد.
چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه هیوا سنتر نمی باشد.
نمایندگی
هیوا سنتر در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیوا سنتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه اینترنتی هیوا سنتر خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.